Følgere

Translate

onsdag 2. oktober 2013

Bursdagskort / birthday card

Jeg liker egentlig ikke høsten, men siden det var så mange utfordringer med høst-tema, måtte jeg bare lage et høstlig kort.... Inspirasjon og oppskrift på brettingen fant jeg i oktoberutgaven av Ett trykk.
I actually don't like fall, but since there was so many fall challenges this month, I just had to make a fall card. I found inspiration and tutorial for the folding of this card in the october issue of Ett trykk.



Arkene er fra Maja design og stemplet er fra Norsk stempleblad.
The papers are from Maja design and the stamp is from Norsk stempelblad.

Challenges:

3 kommentarer:

  1. Flott kort i fine farger! Liker bretteteknikken her altså :)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker ♥

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett
  2. nydelig brettet dette kortet! herlige høst ark.
    takk for du deltar hos kort o mania. klem fra dt ane.

    SvarSlett
  3. Lekkert g kult kort ♥
    Enn at jeg har oversett denne bretteteknikken i Ett Trykk, den var jo kjempe stilig!!
    Takk for at du scrapper med Papirdokkene.
    Klem :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)