Følgere

Translate

søndag 25. mai 2014

Konfirmasjonskort med fargeleggingsmotiv

Jeg hadde ikke tenkt det, men jeg er blitt hekta på fargelegging... Jeg er nybegynner og er avhengig av tutorialer på dette området, men det er jo ikke noe problem når det finnes så mange gode "oppskrifter" på nettet :-) Jeg har fulgt denne til å fargelegge dette motivet.

 Arkene er fra Papirdesign, stemplene er fra Storyteller, digi stemplet er fra Make it crafty og blomstene er fra Storyteller, Papirdesign og Wild Orchids.
 Motivet er fargelagt med Touch markers og Copic markers.

Utfordringer:

1 kommentar:

  1. Så nydelig kort du har laget, og flott fargelegging :-)

    Takk for at du deltar på Storytellers utfordring, og lykke til!

    Lena

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)