Følgere

Translate

søndag 5. april 2015

RAK - 50 000 visninger

Hei alle sammen!

Nå har jeg nådd 50 000 visninger på bloggen og 45 følgere. Dette har jeg lyst å feire med en RAK (random act of kindness)! Og samtidig takke alle dere som følger meg allerede og alle dere som er innom og legger igjen fine ord!

Søndag 05.04 kl 20.00 vil jeg trekke en heldig vinner som får denne pakken av meg. Jeg kommer til å bruke mr. Random til å trekke vinneren :-)



For å være med i trekningen av premien, må du være følger av bloggen min (er du ikke de så legg deg til davel :-), du må kommentere på dette innlegget og du må legge bilde av denne RAKen og link til dette innlegget i sidebaren på din blogg.

For å feire at tallet nå er oppe i over 52 000 visninger og 58 følgere, legger jeg dette til RAKen :-) Når jeg 60 følgere innen i morgen kveld???



Håper på å høre fra mange av dere :-)

Ønsker alle en kjempefin helg! 

24 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 50 000 visninger! Blir gjerne med på den flotte RAKen din :) Følger var jeg allerede, og har linket i bloggen min :) Klem Anne Lill

    SvarSlett
  2. Gratulere med de 50 000 visninger. Du lager så mye flott og er innom her og titter. Denne flotte Rak vil jeg gjerne bli med på:)

    SvarSlett
  3. Tenk 50 000 sidevisninger, helt fantastisk og så fortjent <3 Fantastisk blogg jeg ble "kjent" med for noen månder siden :) Titter innom nesten daglig for ideer, inspirasjon og for å se alt det fine du lager <3 Vil gjerne være med å feire deg og delta på den super fine RAKen din <3 Masse ønske seg der :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 50 000 besøk !!

    -Helle-

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 50.000 visninger! Du fortjener det, så mye fint som du lager!
    Takk for muligheten til å vinne den flotte rak'en, er allerede følger av bloggen din.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 50 000 visninger! wow! :)
    Utrolig kjekt å se på alt det flotte du lager, så jeg deler gladelig, og følger deg allerede.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 50 000 sidevisninger! Det er grunn til å feire! Så lekker RAK du har samlet sammen! Jeg har lagt bilde i sidebaren i bloggen min, følger var jeg allerede.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  8. Var så sikker på at jeg var følger hos deg, for har hatt bloggen din lenge i " Min bloggliste" i bloggen min :) , men det viste seg at det var jeg ikke...... MEN NÅ ER JEG :)
    Nå få jeg legge link til raken i sidebaren

    Grattis med 50.000

    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulera med 50.000 :) fine ting i Raken
    sissel

    SvarSlett
  10. Får slenge meg med her og, da! Så er det bare å krysse fingrene :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 50.000 visninger, forresten ;-)

    SvarSlett
  12. Hei Kristina :-)
    Gratulerer med over 50 000 visninger !!
    Følger er jeg og nå skal jeg legge bilde av den flotte raken din i bloggen min :-) Ha en fin ny uke.

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  13. Gratulerer med fine tall. Flott candy. Ønsker deg en fin påske.

    SvarSlett
  14. Gratulerer :-) Jeg vil gjerne delta, er følger av bloggen din, og har laget innlegg i sidebaren min. Krysser fingra....

    SvarSlett
  15. masse flotte kort og mye god inspirasjon til sånne ferske som meg :-

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye.Dette er gøy.Du lager veldig mye fint og det er artig at du markerer det på denne måten :)
    Ønsker deg enriktig god påske og alle dere andre her inne også :) <3

    Mvh Unni

    SvarSlett
  17. Du har en så kul å røff stil kristina, lika den veldi godt <3 d e en fryd å vær i samme design teame som dæ :-) Ønska dæ fortsatt god påske <3

    SvarSlett
  18. Da fikk jeg lagt den til i bloggen min ❤️ Alltid hyggelig å lese innom, og heldigvis for da oppdaget jeg at det stod jeg skulle ha link i sidebaren i min blogg 😃 Digget måten du har laget dresskortet på ✨✨✨

    SvarSlett
  19. Gratulere med 50 000 visninger!!! Slettes ikke rart, og mange flere blir det. Masse lekkert!! Lykke til videre med blogg og Designteam :) Prøver gjerne lykken i påsken, og hiver meg med på Rak'en :) Ha en fortsatt God Påske!!

    SvarSlett
  20. Har lagt meg til som følger for en tid tilbake og har idag lagt inn info på min blogg om din RAK. Fortsatt god påske

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 50 000 visninger. forsatt god påske

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)