Følgere

Translate

torsdag 23. juli 2015

Kondolerer

Av og til må man lage kort som ikke er så kjekke å lage fordi de er til en trist anledning. På en måte er kondolansekort veldig vanskelige å lage pga alle følelsene rundt, samtidig som det føles godt å lage noe til noen som har det tungt, og på den måten vise sin medfølelse.


Dette kortet laget jeg til min svigermormor som mistet sin mann i høst.


Jeg har brukt resist-teknikk på løvetannstemplene. Dette vil si at jeg stemplet motivet på hvit glatt kartong og embosset med klart embossingpulver, så svertet jeg med distress ink Black Soot.


Alle stemplene på dette kortet er hentet fra en kondolanse-plate fra North Star Design.




2 kommentarer:

  1. Dette var nydelig❤️Skal lage kondolansekort i kveld selv, og liker så det løvetannstemplet......det symboliserer så godt❤️! Men, der du har gjort med det, skulle jeg veldig ha kunnet!!! Var bare så nydelig❤️

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)