Følgere

Translate

mandag 11. januar 2016

Mitt første DT bidrag hos kaBoks

I dag er det min tur å blogge for kaBoks. Dette er mitt første DT bidrag :-)


Jeg har laget et forholdsvis enkelt nyttårskort. Jeg har flere "God Jul"-dies, men jeg har ikke noen som sier "Godt nyttår", så da må man være litt kreativ, og når man har et så fint alfabet som kaBoks-alfabetet, er jo ikke det noe problem. Det er jo fantastisk at dette alfabetet også inneholder æ, ø og å!


Arket jeg har brukt på dette kortet er fra Maja designs kolleksjon A gift for you.



Stjernene og Klem er diekuttet i glitterfilm som er limt på mosegummi, slik at de får litt mer dimensjon.




2 kommentarer:

  1. Lekkert kort, nydelige farger og flott bruk av dies.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Et nydelig nyttårskort Kristina! Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping, lykke til i trekningen! Ønsker deg et godt og kreativt nytt år!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)