Følgere

Translate

tirsdag 28. mars 2017

French Bulldog make you smile (DT K&G)


Noen stempler må man bare elske og man klarer ikke la være å smile når man der på de. Denne franske Bulldogen er et slikt stempel. Det er ikke første gangen jeg bruker dette stemplet, og det dukker nok opp i bloggen min igjen om ikke så alt for lenge. 


Dette er mitt første bidrag som DT for Kort & Godt og dermed er alle stemplene og arkene jeg har brukt på dette kortet fra Kort & Godt.


Hunden er fargelagt med følgende Copic Markers:
C9, 7, 5, 3, 1, 00
W9, 7, 5, 1


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:



2 kommentarer:

  1. Veldig stilig, digger hunden:)
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  2. Superskjønt!! Tusen takk for at du er med på utf vår hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)