Følgere

Translate

lørdag 26. august 2017

Dagens kvinne (DT K&G)


I dag blogger jeg for Kort & Godt og har jeg lekt meg litt med tusjene igjen. Og igjen har jeg prøvd meg på No-Lines-teknikken. Det er veldig gøy.


Jeg har laget et Criss-crosskort i fiminine farger. Jeg har laget en enkel tutorial på denne kort-typen som du finner HER

Motivet er fargelagt med følgende tusjer:
Hår: C5, 7, 9, B23 og 100
Topp: C5, 7, 9 
Hud: E30, 31, 40, 71
Smykke og sløyfe: RV91, 95, 97 (egenlaget), 99
Øyne: B28, 23 og E71
Lepper: RV91, 93, 95


På innsiden har jeg brukt forskjellige stempler. Alle produktene som ark, stempler, dies og pynt er fra Kort & Godt.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

2 kommentarer:

  1. Nydelig som alltid fra deg og en artig bretting:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort i lekre farger. Likte bretteteknikken. Takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen, Alt er lov.
    DT-Annelen

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)