Følgere

Translate

fredag 20. oktober 2017

Halloween (DT CMN)


Vi i Copic Marker Norge har lyst å inspirere litt med et eget Halloween-innlegg og mitt bidrag ser slik ut.


Her har jeg brukt en ferdig sammensatt scene som Zoe hos Make it Crafy har laget og la ut som en freebie i fjor høst. Jeg har i tillegg satt på de tre gresskarene som jeg kjøpte for litt siden, og som bare er helt fantastiske. Fuglene er en del av et stempel fra Crafters Individuals. Billettene er stempler fra Tim Holtz som er stanset ut med en tilhørende dies. Dottene er fra Papirdesign.


På dette motivet har jeg brukt en haug med Copic Markers, men jeg skal prøve så godt jeg kan å liste dem opp (fra mørkt til lyst):

Bakgrunn/himmel: 100, C9, V09, 17, 25, 22
Månen: C3, 1 og blender
Gresskar: E29, 08, YR04
Inni gresskar: E8, R27 (langs kuttekantene) E08, Y38, 13
Blader/stilker: T7, 5, G14
Gravstøtter/tre: W7, 5, 3
Dracula: 
Kappe/bukse C9, 7, 5 
Rødt: RV99, 59, 46
Jakke: T7, 5, 3
Hud: W3, 1, 0
Hår: C9, 7, 5, V25
Flaggermus: C9

Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:


7 kommentarer:

  1. Herlig kort - og en fantastisk flott fargelegging!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Så herlig flott kort.
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Bodil

    SvarSlett
  3. Wow så kult kort, mange flotte detaljer og farger her:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente
    :)

    SvarSlett
  4. Så flott kort og nydelig fargelagt. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  5. stilig kort, og nydelig fargelegging!
    takk for at du deltar hos scrap from your heart.
    DT Graciela

    SvarSlett
  6. Utrolig stilig kort! Fantastisk fargelegging! Tusen takk for at du deltar på Hjerteboden sin oktober utfordring. Monica A. DT

    SvarSlett
  7. Utrolig lekkert halloween kort. Fantastisk fargelegging, du er mester. Tusen takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)