Følgere

Translate

fredag 5. januar 2018

3 Gavekort-esker


En yrkesskade når man holder på meg papirhobby, er jo at jeg ikke klarer å gi bort et gavekort som bare ligger i en konvolutt. Denne julen ble det esker laget av Sizzix Matchbox Big Shot Pro dies.


Så ble det jo noen pakkelapper også... Disse er laget med dies, stempler, tråd og halvperler fra Kort & Godt.



Arket er fra Papirdsign, men alle stemplene, diesene, perlene og håndtaket er fra Kort & Godt.




Inni har jeg brukt gavekortholder-diesen fra Kort & Godt oppå snøfnugg dies/stempel-settet.



På denne gavekortesken har jeg brukt papir fra Papirdesign og stempler fra North Star Design.




På denne siste esken har jeg brukt ark fra Maja Design, stempler og banner-dies fra Kort & Godt og kransdies fra Memory Box.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)