Følgere

Translate

tirsdag 31. juli 2018

Juleklem i juli (DT K&G)


Det er aldri for tidlig å begynne på julekortene og når det kommer sånne herlige nyheter, kan man like så godt lage julekort i juli :-) 

Alle produktene på dette kortet er fra Kort & Godt og disene og motivstemplet er nyheter som kommer i juli/august.


Motivet er fargelagt med følgende Copic Markers:


På dette kortet har jeg brukt mosegummi for å lage shaker-boksen. Jeg stanset ut den samme diesen som på forsiden to ganger i mosegummi. Så limet jeg de to ringen oppå hverandre.


Til slutt limes de på på baksiden av kortet. Jeg har brukt plasten fra en av stempelplatene for å dekke hullet i frontpanelet.


Da ønsker jeg dere en strålende sommerdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)