Følgere

Translate

torsdag 18. oktober 2018

Marilyn ung og sprek med hjemmelagde blomster (DT K&G)


Det er igjen min tur å inspirere i Kort & Godt-bloggen og dette kortet er laget kun med produkter derfra.
Denne gangen har jeg laget et shabby chic-kort med to hjemmelagde blomster på. Teksten på bildet er embosset med rosa embossingpulver. Kantene er skrapet med en kantskrape.


Det er ikke alltid man har blomster som passer til prosjektet man holder på med, så hvorfor ikke lage noen selv? På Scrappehjertets høsttreff i Stavern var Lene Kalleberg Nilsen så grei å holde en demo hvordan hun laget blomster med tynn foam (foamarian).  Her har jeg laget blomster av foamarian og blomsterdies fra Kort & Godt. Jeg har farget foamen med Copic Markers (RV93, 95, 97) etter at jeg hadde kuttet ut blomstene, men før jeg satte blomstene sammen. Jeg har brukt blomsterfrø fra Kort & Godt i midten.



Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)