Følgere

Translate

fredag 15. mars 2019

Sorte sko (DT CMN)


I dag er Copic Marker Norge ute med ny utfordring. Denne måneden er det sort/hvitt eller sepia som er valgfritt tema for utfordringen. Jeg har valgt å teste ut et nytt stempel som jeg bare måtte ha :-) Nemlig dette stemplet som heter Heels fra C.C. Designs som er designet av Jennifer Dove. Jeg elsker det. Og siden temaet er som det er, måtte det jo disse skoen bli sorte.


Ark, sugerør, bling, tekststempel og vimpeldie er fra Kort & Godt. Blomstene er laget av dies- og stempelsett fra Heartfelt og de er farget med distress oxide.


Fargene jeg har brukt på disse er:
Skinnet: 100, C9, 7, 5, 00
Sålen inni: W7, 5, 3, 1

Da ønsker jeg dere en strålende dag og håper du vil være med på utfordringen vår. Husk at ALT ER LOV bare det er fargelagt med Copics, og så får du et ekstra lodd i hatten dersom du følger temaet sort/hvitt eller sepia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)