Følgere

Translate

tirsdag 9. april 2019

Til en guttekonfirmant


Jeg har jo vært på en del treff i vår, men har fusket med bloggingen, så jeg må vel ta et skippertak. Først ut er et kort til en guttekonfirmant som jeg laget basert på en av utfordringene på Tønsbergtreffet forrige måned.


Jeg hadde nettopp kjøpt de kuleste bukselomme-diesene fra StudioLight og måtte jo selvsagt prøve dem ut. Jeg har stemplet med et jeansbakgrunnsstempel oppå bukselommen og har laget detaljene med en Copic-tusj, hvit fargeblyant og gullpenn. Guttediesen og tekstdiesen er fra Kort & Godt, klokkediesen er fra Graphic45, stjernediesen er fra StudioLight og arkene er fra Kaboks. Burlap-papiret er fra DCWV.


På innsiden har jeg brukt den store lommediesen fra StudioLight både til å lage en pengelomme og til skrivefelt. 


Da ønsker jeg dere en finfin tirsdag




2 kommentarer:

  1. Nydelig konfirmant kort , så mange flotte detaljer , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Det var skikkelig stilig ☺

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)