Følgere

Translate

mandag 14. oktober 2019

Enda to rosa restekort (DT SG)


Jeg er fortsatt i restepapirmodus og denne gangen ble det to rosa restekort. Disse restene fra Maja design er noen favoritter som jeg har vegret meg for å bruke fordi de er så fine. Men skal man til bunns i restepapirene, nytter det ikke å tenke sånn. Disse kortene er laget som DT-bidrag for Scrappegarasjen og de fleste produktene finner du hos dem, bortsett fra mønsterarkene som er gamle og utgåtte, desverre.


Jeg har laget blomster av stempel- og diessettene fra Kort & Godt. De er farget med Distress ink Victorian Velvet og Spun Sugar. Quilt-diesen fra DieNamics er faktisk ganske genial når man skal bruke opp rester. Gratulerer-diesen er en av nyhetene som Papirdesign kom med nå i høst.
Motivet er fra Kort & Godt og er fargelagt med følgende Copic Markers:
Hår: C5, 7, 9, RV63
Hud: E11, 21, 50, 51, 93
Lepper: E00, 33, R02
Øyne: C7, 9, B23
Genser: RV52, 63, 66, 97 (hjemmelaget), 99
Brun multiliner og hvit gelpen


På innsiden har jeg brukt dies og strikkemønster-stempel fra Papirdesign. Strikkemønsteret på skrivefeltet er stemplet med Versafine watermark stempelpute. Kvadrat-diesene med søm er fra Simple & Basic.


Og slik som jeg lager den Quilt-diesen endre jeg alltid opp med tre. Så da måtte det jo bli et kort til for å få brukt opp de to som jeg ikke brukte på det første kortet :-0


Dette kortet et laget på ca samme oppsett som det første, men jeg hadde ikke så masse igjen av den rosa kartongen, så da ble det et semi-dobbelt kort. Her måtte jeg også spe på med en liten rest av et Kort & Godt-ark siden jeg ikke hadde nok av de andre.




Da ønsker jeg dere en fantastisk mandag

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort Kristina, flott dies du har brukt :)
    Takk for at du er med i utfordringen hos Kreativ Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie0

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort og eg stilig motiv. Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen hos oss i kreativ scrapping. DT May-Runa

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)