Følgere

Translate

torsdag 20. februar 2020

Til en kul guttekonfirmant (DT K&G)


Igjen har jeg lekt meg litt med nyhetene fra Kort & Godt. Er ikke han gutten kul? Jeg syntes han passet perfekt på dette kortet. Dette er et DT-bidrag for Kort & Godt og alle produktene er derfra.

Again I´ve played with some news form Kort & Godt. Is´nt the boy cool? In my opinion he was perfect for this card. This is a card made for Kort & Godt and all the products are from them.


Gratulerer-teksten er stanset ut i sort mosegummi og i kartong for å skape en skygge-effekt.
I die-kutted the text both in funfoam and cardstock to create a shadow effect.

Motivet er fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt disse fargene:
The image is colored with Copic Markers and I used the following colors:
Bukse/jeans: C3, 5, 7, 9 og BG93
Genser/sweather: C00, 1, 3, 5
Hud/skin: E11, 21, 50, 51


Tekstene på innsiden er embosset med sort embossingpulver.
The stamps inside are both embossed with black embossingpowder.

Da ønsker jeg dere alle en strålende fin torsdag
I wish you all a brilliant thursday
Kristina

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)