Følgere

Translate

søndag 1. mars 2020

Skinnende sko / shiny shoes (DT CMN)


I dag er Copic Marker Norge ute med en ny utfordring. Temaet er som vanlig ALT ER LOV med et valgfritt tema som denne gangen er Monokromatisk. Jeg har for anledningen laget et monokromatisk kort i lilla. 

Og dersom du lurer på hvordan jeg har fargelagt disse skoene, kommer det en tutorial den 22.mars så følg med.

Today a new challenge is out over at the Copic Marker Norway blog. As usual the theme i Anything goes, with an otional theme Monochromatic. This time I made a monochromatic card in purple.

And if you wounder how I colored these shoes a tutorial will come out 22nd of march so hang in there.


På dette kortet har jeg brukt en del gamle mønsterark fra Papirdesign og fra Nille. Tekststempelene er fra Norsk Stempelblad og begge er embosset. Rundt motivet har jeg svertet med Distress oxide.

For this card I used some old pattern papers from Papirdesign and Nille. The text stamps are from Norsk Stempelblad and I heat embossed both. I used Distress oxide to color around the image.


Motivet er et stempel fra CC Design og er fargelagt med følgende Copic Markers:
The image from CC Design is colored with these Copic Markers:
V12, 15, 17, 09
C1, 3, 5


Da håper jeg dere får en fantastisk søndag
I wish you all a perfect sunday

Kristina

2 kommentarer:

  1. Flott kort og lekre sko 😀nydelig fargelagt som vanlig 🙂

    SvarSlett
  2. Nydelig kort 🤩🤩 lilla er en av favoritt fargene

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)