Følgere

Translate

lørdag 19. september 2020

Soak all your troubles away (DT SG)

 

Dette kortet laget jeg på Sørlandscrappen i slutten av august, men har bare ikke fått blogget det enda. Har jeg sagt at jeg digger Lovley Legs-stemplene fra Colorado Craft Company? Her har jeg i alle fall brukt et nytt. Jeg elsker konseptet at det er fokus på beina og ikke ansikt/hode. Det er noe annerledes med det som jeg bare elsker. 

I made this card in august, but I haven´t had a chance to blog it before now. Have I mentioned that I just love these Lovley Legs stamt from Colorado Craft Company? I love the consept that all focus is on the legs and not a face or head. There is something different about it that I just love. 


På dette kortet har jeg brukt ark fra Papirdesign, stempler fra Colorado Craft Company, Norsk Stempelblad og Papirdesign, pynt fra Kort & Godt og dies fra Simple and Basic. Jeg hadde ikke med meg sort bånd, men jeg hadde med meg Crinkle Ribbon fra Tim Holtz, og så brukte jeg en sort Copic-tusj og farget båndet med. Det fungerte som bare det.

For this card I used papers from Papirdesign, Stamps from Colorado Craft Company, Norsk Stempelblad and Papirdesign. Some embellishment from Kort & Godt and dies from Simple and Basic. I didn´t have any black ribbon at hand when I made this card, but I used Crinkle Ribbon from Tim Holtz and colored it with a black Copic Marker.


Motivet stemplet med Distress Ink Spun Sugar og er fargelagt med Copic Markers. Her er fargene jeg har brukt:
The image is stampt wih Distress Ink Spun Sugar and I used these Copic Markers to color it with:
Hud/skin: E000, 00, 04, 11, 21
Badekar/hot tub: V000, RV91, 93, 95
Vegg/wall: C0, 1, 3, W1, 3
Glass/glas: R81, 83, 85, 87 (hjemmelaget/homemade), C1
Bobler/bubbles: B0000, 000, 00, BV0000
Hvit gel pen for detaljene/White gel pen for the details


Teksten på innsiden er fra Papirdesign og jeg syntes den passet perfekt på dette kortet.


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ lørdag
I wish you all a lovley and creative saturday

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)