Følgere

Translate

onsdag 23. desember 2020

En herlig juleelefant (DT CMN)

 

I dag er det dagen før dagen og i dag er det min tur å åpne dagens luke i Copic Marker Norge-bloggen. I dag vil jeg dele en herlig juleelefant. 


Motivet er fra Whimsy Stamps og er fargelagt med disse fargene:
C0, 1, 3, 5, 7
B91, 93, 95, 97, 99
E93

Ellers har jeg brukt ark fra Studiolight, hjemmelagde blomster av Heartfeltsett, bladswirl-die fra Papirdesign og tekststempler fra Kort & Godt og Papirdesign. Rammediesene er fra Simple and Basic.


Da håper jeg at roen senker seg i de tusen hjem og at julehøytiden blir akkurat slik dere ønsker dere den
Måtte 2021 bli et mye bedre år enn 2020.

God Jul

Kristina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)