Følgere

Translate

fredag 1. januar 2021

Build a snowman - Colorado Craft Company (DT CMN)

 
Godt nytt år alle sammen. 
Jeg starter det nye året med et julekort (hehe). Det er tid for en ny utfordring hos Copic Marker Norge og denne månedens tema er Alt er lov med valgfritt tema Vinter og Snø. Jeg har laget et julekort, men med vinter og snø som tema. Det er jo ikke noe feil i å komme igang med julekortene allerede nå.


Jeg har brukt et motivstempel fra Colorado Craft Companys Lovley Legs-kolleksjon. Som sagt tidligere er jeg veldig glad i disse stemplene, og dette er ikke noe unntak. Arkene er fra Papirdesign, det samme er kristtorn-diesen. Jeg har laget julestjerner av Heartfelt Poinsettia stempel- og diesett. I midten av blomstene har jeg brukt Prills Ice Queen. Tekststemplet fra Kort & Godt er embosset med hvitt embossingpulver på vellum. 
Jeg har laget dette som et rammekort, men desverre har det skjedd noe med bloggen min og bildene i tutorialen som jeg har laget tidligere på akkurat denne typen kort er borte. Jeg skal prøve å få laget en ny tutorial på det.


Motivet er stemplet med Memento Gray Flannell og jeg har brukt følgende farger:

B91, 93, 95, 97, 99
V91, 93, 95, 99
E81, 84, 87, 89
E70, 84, 77, 79
YR32, 24, 27
B0000, 000, BV20
C00, 1, 3


Teksten på innsiden er fra Papirdesign.

Da ønsker jeg dere en strålende første nyttårsdag og måtte dette året bringe mye glede, latter, klemmer og reiser.

Kristina 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)