Følgere

Translate

lørdag 12. juni 2021

Hjemmelagde roser med Heartfelt blomstersett (DT SG)

 
Det fortsetter å blomstre her i bloggen min. Denne gangen er det i hovedsak roser som gjelder (og noen få små hortensiaer). Dette kortet laget jeg i forbindelse med et onlinetreff som Scrappegarasjen arrangerte, og der en av oppgavene var en grønn og rosa moodboard.


Mønsterarkene jeg har brukt her er fra Papirdesign, blomstene er selvfølgelig laget med Heartfelt Creations blomstersett Classic Rose og Cottage Garden Hydrangea. Bladene er også en del av Classic Rose-settet. Blomstene er embosset med Frantage Shabby Pink og farget med Distress ink Victorian Velvet og Spun Sugar. De små grønne er farget med Bundled Sage. Bladene er stemplet med Memento på grønn kartong. Tekststemplet er fra Kort & Godt og kvadratdiesene er fra Simple and Basic.


Jeg har ikke kommet så langt at jeg har gjort ferdig kortet på innsiden, men det kommer nok etterhvert, i alle fall når jeg vet hvem som er mottakeren ;-)

Da ønsker jeg dere en strålende helg

Kristina 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)