Følgere

Translate

torsdag 2. desember 2021

Isende julekort (DT CMN)

 

I dag åpnes luke nr. 2 i kalenderen og det er min tur å inspirere i Copic Marker Norge-bloggen. Dere har kanskje sett dette motivet før, jeg hadde en tutorial her i bloggen i november på hvordan få til speileffekt i motiver og da viste jeg fram dette motivet. Nå har det blitt et kort av det.


Motivet er satt sammen av en Isdanser fra Aurora Wings og deler av en bakgrunns-scene fra Make it Crafty. Jeg har brukt følgende farger til å fargelegge dette:
Hud: E11, 21, 50, 51
Is: BV20, B000 og 0000 + blender
Kjole: B91, 93, 95, 97
Skøyter: C0, 1, 3, 5, 7
Hår og benk: E41, 43, 44
Mur: W0, 1, 3, 5
Snø: C0, 1
For flere detaljer om motivet og framgangsmåten, kan du stikke innom tutorialen HER

Forøvrig har jeg brukt ark fra Papirdesign og hjemmelagde blomster av Heartfelt-sett (Festive Poinsettia og Climbing Clematis). Grendisen er en sirkeldies fra Marianne design som jeg har klippet opp i biter. Den pittelille god jul-diesen er fra DanDies.

Da ønsker jeg dere en strålende 2. desember

Kristina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)