Følgere

Translate

lørdag 6. august 2022

Skål for dagens mann (DT SG)

 

I dag vil jeg vise et herrekort med øl-tema som jeg laget tidligere i sommer. Jeg ble så glad da Papirdesign kom med et øl-krus som var mindre og litt mer passende som dekor på et kort, da jeg egentlig synes det forrige er litt i største laget, men alt til sitt bruk.


Alt på forsiden av dette kortet er fra Papirdesign bortsett fra Enamel dots som er fra Simple and Basic og bannerdiesene som er fra Dienamics. På øl-kruset har jeg brukt vellum for å illudere glasset og skummet er satt på 3D-tape for å gi det litt dimensjon.
På innsiden har jeg brukt en tekstdie og embosset et tekststempel, begge fra Kort & Godt. Teksten er satt oppå vellum som er revet til.


Da ønsker jeg dere en kjempefin sommerdag, med forhåpentlig vis litt sol og varme

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)