Følgere

Translate

søndag 19. oktober 2014

Blått og hvittjulekort

Dette kortet er laget med tanke på Copic Marker Norges utfordring blå og hvit jul. Jeg har aldri levert bidrag der før og det er med litt skrekkblandet fryd at jeg nå gjør det. Det er ikke lenge siden jeg begynte med fargelegging og føler ikke helt at jeg har kontrollen på det jeg holder på med, men synes uansett at det er gøy. 
 Både snømannstemplet og tekststemplene er fra North Star Stamps. 
Fargene jeg har brukt er:
Hatten og "knappene": C1, 3, 5, og 7
Skjerf og votter: B93, 95, 97 og 99
Kost og stokk: E50, 53 og 57 (tror jeg)
Blader: G94 og 99 og YG 63
Bær: R17 og 46
  Snøkrystallene er fra Kaboks, og de finner du også i nettbutikken til North Star Stamps. Her har de fått et lag med matt medium og distress dry glitter.
Arkene er fra Kaboks. Marius-tagen er laget diekuttet av Tim Holtz tag and tie die. Jeg laget "arket" av marius-servietter som jeg strøk på et Bazzill-ark ved hjelp av plastfolie og strykejern.

8 kommentarer:

  1. Kjempefint kort Kristina :-) Flott fargelagt!!
    Så flott med mariusmønsteret på taggen.

    Klem, Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :-) Fikk ideen fra ei i FB-gruppa Scrappesyken :-)

      Slett
  2. Snømannen din ble knallfin!!! Og kortet forøvrig også! Herlig med tagen med strikkemønsteret, ble litt ekstra vinterlig med den!!! Takk for at du deltar hos CopicMarkerNorge og lykke til! Klem, Elin

    SvarSlett
  3. Flott kort, og artig med Marius-tag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :-) Fikk ideen fra ei i FB-gruppa Scrappesyken :-)

      Slett
  4. Lekkert!!!! Nå fikk jeg en ide til å bruke strikkemønsteret jeg
    har kjøpt :)
    Takk for at du deltar på CMNs utfordring, og LYKKE TIL!!
    Klem fra Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Siv. Godt jeg kan være til inspirasjon :-)

      Slett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)