Følgere

Translate

søndag 19. oktober 2014

Høstkort

Her har jeg laget et kort med høsttema. Jeg synes disse arkene fra Maja design er kjempefine, og de passer jo fint til årstiden vi er i nå :-)

 Jeg synes dette stemplet fra North Star Stamps så fint! Det finnes i denne størrelsen og et som er større.
 Blomstene og diekutten er fra Storyteller. Jeg har svertet diekutten med distress ink for at den bedre skulle passe på kortet. Den er egentlig hvit.
 Høstbladene er diekuttet fra Maja design die, og kantene er svertet med distress ink.

Utfordringer:

5 kommentarer:

  1. Smukt kort...

    Tak fordi du deltager på Card and Scraps udfordring...

    SvarSlett
  2. Wonderful card with a great Autumn feel, love the colours and pretty leaves! Thanks for joining us at Vintage Udfordring, good luck, hugs, Ira xox
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlett
  3. Kjempe fint bursdags kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!
    Vibekke- DT

    SvarSlett
  4. Nydelige høstfarger og flott bretting på kortet ditt :-)
    Likte spesielt godt det brune prikkete båndet du har brukt. Passet veldig fint med resten av dekoren.

    Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania og Card and Scrap.
    Lykke til :-)

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  5. Flott kort i herlige høstfarger, og en fin bretteteknikk :)

    Takk for at du scrapper i høstfarger med oss Papirdokker ♥

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)