Følgere

Translate

torsdag 4. desember 2014

DT-bidrag til Nordsalten hobbyklubbs utfordring: flere enn to bretter

Dette er DT-bidraget jeg laget til Nordsalten Hobbyklubbs utfordring: flere enn to bretter. Jeg er litt seint ute med bloggingen, da dette innlegget skulle vært ute samtidig med utfordringen.... Men slik er det vel i ei travel førjulstid?!?



 På dette kortet har jeg brukt tre stempler fra North Star Stamps, ark fra Pion design og Papirdesign, blomster fra Storyteller og halvperler fra Papirdesign. Juletreet på innsiden er en die fra Scrapmagasinet.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

4 kommentarer:

  1. Lekkert julekort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.
    Klem, DT-Bente

    SvarSlett
  3. Herlig julekort. :-) Flotte farger og detaljer. :-)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  4. En nydelig julebrett:)
    Takk for at du deltar i Ett Trykk sin desemberutfordring, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)