Følgere

Translate

torsdag 1. januar 2015

DT-bidrag til Nordsalten hobbyklubb

Her har jeg laget en kalender. Dette er ikke noe jeg vanligvis pleier å lage, men siden jeg måtte lage et DT-bidrag til Nordsalten hobbyklubb, tenkte jeg hvorfor ikke lage en kalender jeg kan gi til noen i julegave?!


På dette prosjektet har jeg brukt stempler fra North Star Stamps, ark fra FacScraps, dies fra Spellbinders og MemoryBox, halvperler fra Kort & godt og bånd fra Nille.


Kalenderen er klippet ut av kalenderarket fra Papirdesign.


Kalenderarkene er festet med ikkepermanent dobbelsidig tape slik at kalenderarkene lett kan tas vekk ett etter ett, uten å sette merker. Og siden dette er en eske med notatark, tenkte jeg at det kunne være greit å kunne bruke den etter at 2015 er over, så jeg har stemplet en fin tekst fra North Star Stamps bak kalenderarkene.


 Jeg har brukt en slik eske fra Tiger til kr. 10,-(!!!!!!) som jeg først malte med akrylmaling før jeg dekorerte den med papir.


Utfordringer:

3 kommentarer:

  1. Nydelig kalender og notatblokk! Og så smart å bruke tape bak kalenderarkene!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Herlig prosjekt, og jeg må herved ta meg en tur på tiger ;-)

    SvarSlett
  3. Nydelig kalender, Kristina!! Godt nyttår til deg.
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)