Følgere

Translate

lørdag 21. februar 2015

The cool chics

Dette var faktisk det første motivet jeg fargela med Make it Crafty bagrunn, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått det på et kort før nå. Kanskje fordi jeg har hatt litt for mange motiver som skulle på kort?!?! ;-)


På forsiden har jeg brukt ark fra We are memory keepers, dies fra Kaboks og blomster Storyteller, Papirdesign og Wild Orchids.


Stemplet på innsiden er fra North Star Design.


Både bakgrunnen og jentene på motivet er fra Make it Crafty og er fargelagt med Copic Markers.

Jeg leverer dette til følgende utfordringer:
Card and Scrap - alt er lov
StampARTic - bruk blomster

3 kommentarer:

  1. Tak fordi du deltager på Card and Scrap med dit superflotte kort...

    SvarSlett
  2. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    SvarSlett
  3. Beautiful image and wonderful coloring

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)