Følgere

Translate

mandag 2. februar 2015

Vinner av min premie i Nordsalten hobbyklubbs blogghopp

Nordsalten hobbyklubb ferier 5 år med nytt design i bloggen og en blogghopp. I den forbindelse har jeg utlovet denne premien til en av dere som deltar i blogghoppen og legger igjen en kommentar i blogghopp-innlegget mitt. Nå er blogghoppen avsluttet og det er på tide å trekke en vinner. Før jeg trekker en vinner vil jeg takke alle dere som var med og for alle de fine kommentarene.

Jeg har latt Mr. Random velge vinneren blant de 25 av dere som har kommentert innlegget (en av dere hadde slettet kommentaren og ble dermed ikke med i trekningen)



Og vinneren som mottar denne premien:


er:


Lisbet som skrev:
Gratulerer med 5 års dagen. Moro å se hvordan du har utviklet deg frem til nå.Flotte kort du har laget

Kan du sende meg adressen din på kroest2000@hotmail.com, så skal jeg få sendt deg premien en av de nærmeste dagene :-)




1 kommentar:

  1. Stort tillykke til den heldige vinder, der er da bestemt til en herlig scrapdag her.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)