Følgere

Translate

torsdag 10. mars 2016

Kimmy med solbriller og grønt hår


I dag er vi kommet til 10.mars og det er på tide med en ny utfordring hos North Star Design. Denne gangen er temaet "Bruk bilde eller fargelagt motiv"

Jeg elsker jo å fargelegge med Copicsene mine, men det er også veldig greit at det finnes mange fine ferdig fargelagte motiver. Ta gjerne en titt i nettbutikken til North Star og se på alle de fine utklippsarkene, en del av de er faktisk fargelagt av med eller de andre flinke jentene i designteamet :-) 


Men på dette kortet har jeg fargelagt selv. Jeg valgte å bruke Kimmy med solbriller, for det er et skikkelig fint motiv, og jeg syntes det passet til et konfirmasjonskort. Teksten på forsiden er embosset med hvitt embossingpulver.


Jeg har brukt følgende farger på motivet:
BG70-72-75-79
E11-21-50-51
T0-2-4-6-8
B91-93-97-99
W3


Alle tekstene på dette kortet er kjempefine tekster fra denne konfirmasjonsplata.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

5 kommentarer:

  1. flott kort, stilig stempel. takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no. DT Graciela

    SvarSlett
  2. Stilig kort!! Tusen takk for at du deltar hos Scrappegarasjen!
    stor klem fra Synnøve

    SvarSlett
  3. Kjempe flott! Tusen takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  4. Så kult kort! Kjempefint å se at alle sidene er pyntet :-)
    Tusen takk for at du er med på marsutfordringen til Ett Trykk/ Trykkpressa! Lykke til fra Cathrine -DT

    SvarSlett
  5. skikkelig tøft kort :o)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)