Følgere

Translate

tirsdag 1. mars 2016

Perler i håret


Nå har jeg laget mitt første ordinære DT-bidrag for Copic Marker Norge :-) Dett er et inspirasjonbidrag til utfordringen som vi har gående nå, nemlig #74 Bruk Dies, og her har jeg faktisk bruk 8 forskjellige dies bare på forsiden!


Motivet er fra A day for daisies og heter Pearls in my hair. Jeg har brukt følgende Copics til å fargelegge det:
Hår: E21-25-29
Hud: E11-21-50-51
Kjolen: B91-97-99
Fuglene: W0-5-7-9


 Arkene og "Til konfirmanten"-dien er fra kaBoks, sommerfuglene er fra JoyCrafts! og Sue Wilson, rammen er fra Spellbinders og fishtail-diesene er fra DieNamics. Tekststemplet på innsiden er fra North Star Design. Blomstene er fra North Star Design, Wild Orchids, Papirdesign og Ribbon Girl. De blå halvperlene er fra Papirdesign.


2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)