Følgere

Translate

fredag 16. desember 2016

Julekort (DT CMN)


I dag er det igjen min tur til å inspirere i Copic Marker Norge-bloggen, og i dag har jeg lyst å demonstrere forskjellen mellom ett og to lag med fargelegging.



Da jeg begynte å fargelegge med Copics så jeg tonnevis av Youtube-videoer for å få tips og råd, men en ting jeg ikke skjønte var vitsen med å fargelegge over et motiv to ganger. Jeg anså meg ofte som ferdig etter første strøk. Men etterhvert har jeg jo skjønt at et motiv får mye mer dybde i fargene når man fargelegger motivet to ganger. På bildet over har jeg fargelagt første strøk.

Her er etter andre strøk. Man kan tydelig se mye mer farge spesielt på huden.


Her har jeg laget et kort med dette motivet

Motivet er fra Mo´s Digital Pencil og er fargelagt med følgende farger:
E11-21-41-43-47-50-50
B91-93-95-97-99
C1-3
0


Tekststemplene og motivstemplene på innsiden er fra North Star Design. Arket er fra en arkblogg fra KaiserCraft som jeg vant i fjorårets julekalender hos Kreativ Scrapping, og snøfnugg-diesene er fra Kaboks.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)