Følgere

Translate

lørdag 10. desember 2016

Juletrekort (DT NSD)


Da er vi kommet til 10.12 og det er tid for en ny utfordring hos North Star Design. Denne gangen vil vi se minimum 3 stjerner. Her har jeg brukt 10 :-)

Dette kortet laget jeg på høstens Papirfest, der Kari utfordret meg til å bruke en bannerdie fra Spellbinders. Både juletreet og tekstbanneret er laget med dies-pakken.

God jul-teksten er en av nyhetene som kom til messa i år.



Arket jeg har brukt på dette kortet er fra papirdesign. Så har jeg brukt microperler til å lage juletrebåndet.


Stemplene på innsiden er også selvsagt fra North Star Design og det på høyre side er også en av nyhetene som kom til messa. Ta gjerne en titt i nettbutikken og se alle de nydelige stemplene som har kommet


1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)