Følgere

Translate

torsdag 18. mai 2017

Råååååsa gratulerer (DT Kort & Godt)


Jeg har nylig fullført European Copic Coloring Programme og på siste kurs var to av temaene No Lines-fargelegging og fargelegge sort. På dette kortet har jeg prøvd med på begge disse to elementene.

På dette kortet har jeg bruk motivstemplet på en litt annen måte enn det kanskje var tenkt. Det er nemlig på ei bryllupsplate sammen med bryllupstekster, men jeg har valgt å fargelegge det og bruke det i en litt annen sammenheng. Såkalt "no lines"-teknikk fungerer slik at strekene i det opprinnelig stemplet ikke vises etter at det er fargelagt, siden stemplet er stemplet med en lys farge. Dermed står man litt friere til hvordan det faktisk blir utseende til slutt.


Motivet er fargelagt med følgende Copic Markers:
Hud: E30, 31, 30, 71
Hår: E21, 25, 29
Kjole: C5, 7, 9
Rød rosett: RV99, R59, 46
Bakgrunn: RV91, 93, 95, Blender
Skygge/gulv: W7, 3, 1, 0, 00

Da jeg startet på dette kortet hadde jeg ikke noen klar formening om dette skulle bli et konfirmasjonskort eller et bursdagskort, og slik det ble til slutt er den saken egenlig fortsatt uavklart. Slik jeg ser det, kan det brukes både til bursdag og til konfirmasjon.


Innsiden er som vanlig pyntet helt enkelt med skrivefelt på høyre side.


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt på dette kortet, alle er fra Kort & Godt:

Ark:

Dies:

Stempler:

Pynt:

1 kommentar:

  1. Fantastisk flott fargelegging!
    Så artig å bruke et bryllupsstempel på denne måten :))

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)