Følgere

Translate

lørdag 23. september 2017

Mixed media eske


Dette er en boks som jeg begynte på, på vårens Tønsbergtreff og som jeg gjorde ferdig i sommer. Pappa fikk den i forsinket bursdagsgave i år, og inneholdt hans favorittsnop og et gavekort. Det er ikke ofte jeg lager mixed media prosjekter, men av og til får jeg ånden over meg, og det er jo gøy!


Denne eksen var opprinnelig en pappfarget affære som jeg først dekket med sort gesso, før jeg satte på diverse metallpynt fra Tim Holtz og Korthobby.no, chipboard-elementer fra Wycinanka og Edelweiss. Noen av  tannhjulene er dies fra Memory Box som er stanset ut i mosegummi. Så dekket jeg det hele med sort gesso igjen, og så påførte jeg Metallique Wax White Gold fra Prima på enkelte detaljer for å skape en metalleffekt.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:
Papirlosjen: mixed media
Scrap from your heart: mixed media

4 kommentarer:

  1. Råstillig eske! Kjeden rundt lokket var jo bare prikken over i'en. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Mixed Media. DT Monica

    SvarSlett
  2. Utrolig tøff og stilig eske Kristina. Tusen takk for bidrag til utfordringen vår i Korthobbys Utfordringsblogg

    SvarSlett
  3. Kjempefin eske, så flott dekoreringen av metallpynt! Tusen takk for at du deltar inne hos Korthobby`s utfordringsblogg!
    Merete

    SvarSlett
  4. KJempestilig eske. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT - Ovedia Therese

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)