Følgere

Translate

torsdag 7. desember 2017

Criss Cross julekort (DT CMN)


I dag har jeg et helrødt julekort der jeg har fargelagt et motiv fra Papirdesign med No Lines-tekninkk. Forøvrig er både arkene, tekstdisen og tekststemplene på innsiden også fra Papirdesign. Snøfnuggene er dies fra Kaboks som er stanset ut i mosegummi. 


Jeg har brukt følgende Copic-tusjer på motivet:
Rødt: R46, 59, RV99
Grått: C3, 5, 7, 9
Skjegg: C0, 1, 3
Lykt: C3, 5, 7, 9, Y00, 11, 38
Hud: E30, 31, 40, 71


Tutorial på denne varianten av Criss Cross-kort finner du her: http://kroest76.blogspot.no/2015/03/dt-bidrag-til-marsutfordringen-hos.html

Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:


Da ønsker jeg dere en strålende førjulstid

Kristina

3 kommentarer:

  1. Så nydelig julekort :) Og fargelegginga - WOW, sier jeg bare....
    Takk for din deltakelse hos Papirdesign.
    God jul!
    DT- Renate

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort, så lekkert fargelagt :)
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Så herlig julekort, kul brette teknikk.
    Jeg blir så imponert over fargeleggingen din, det blir så fint.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen inne hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)