Følgere

Translate

søndag 31. desember 2017

Topp 10 2017


Da er vi kommet til årets siste dag, og i disse dager overlesses vi av årskavalkader fra året om er gått, og jeg lar meg rive med :-)
I år som i fjor velger jeg å lage en topp 10-liste der dere har bestemt rekkefølgen. Plasseringene er basert på antall sidevisninger i bloggen, og ikke hvilke kort jeg er mest fornøyd med, slik jeg har gjort tidligere år. Håper dere setter pris på dette lille tilbakeblikket.

Nr 10
På 10.pass finner vi årets første pakkelapper som er laget for og med Kort & Godt og ble laget så tidlig som i september (!)

Nr 9
Det er ofte forfriskende og se julekort i utradisjonelle farger. På denne plassen finner vi nemlig akkurat det, et julekort som jeg laget for og med Kort & Godt

Nr 8
På denne plassen er et julekort som jeg ble fornøyd med (og det er vel det kortet på denne listen jeg er mest fornøyd med), og jeg må si at jeg elsker det motivet. Det skal sies at jeg jobbet veldig masse med fargeleggingen av dette motivet, og spesielt bakgrunnen var litt vanskelig å få til, og det ble mange forsøk som gikk i søpla. Men da er det jo ekstra gøy når man endelig får det til.  Her er det jeg har kalt Vintervind


Nr 7
Her finner vi det nyeste innlegget på denne listen, nemlig noen Pakkelapper som jeg laget nå rett før jul, med produker jeg har blitt sponset med av Fruenes Hobby og Gavehjørne.

Nr 6
På denne plassen finner vi et kort som jeg laget til fargeutfordringen i aprilnummeret av Ett Trykk, nemlig et kort med en konfirmasjonskjole av sommerfugler.

Nr 5
Plass nr 5 går til et av julekortene som ble produsert nå på høsten, nemlig et Shakerjulekort. Dette kortet tok det litt tid å lage, for jeg begynte på det på Papirfesten i September og det ble fullført på Tønsbergtreffet i slutten av Oktober :-)

Nr 4
I mars laget jeg en eske med ustillingsvindu og jeg ble bedt om å lage en tutorial på den, noe jeg gjorde. Jeg liker å lage tutorialer, for da finner jeg dem lett igjen neste gang jeg skal bruke den :-) Denne tutorialen ble tydelig vis satt pris på, for den nådde helt opp til fjerdeplass.


Nr 3
Det er ikke ofte jeg lager gule kort, men dette gule trekkspillkortet mitt ble så godt mottatt at det havnet på tredjeplassen.

Nr 2
Andreplassen går til et rimelig nytt innlegg, nemlig årets første toffifee-eske.


Nr 1
I 2017 var det Bunadsproduksjonen som tok førsteplassen, med hele 2164 sidevisninger i skrivende stund.


Da ønsker jeg dere alle det beste for 2018

1 kommentar:

  1. Nydelige kort du har laget! Gleder meg til å se mer i 2018.
    Godt Nytt År! :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)