Følgere

Translate

tirsdag 12. juni 2018

To konfirmasjonskort (DT K&G)


Denne uken er det min ansvarsuke hos Kort & Godt og jeg ønsker å starte uka med to konfirmasjonskort som ble publisert i aprilnummeret av Ett Trykk. Først ut er et jentekort i grønt som ble inspirert av fargeutfordringen. 


Kortet er et staffelikort med to fargelagte motiv. Motivene er fargelagt med Copic Markers. Motivet på forsiden er fargelagt med No Lines-teknikk.


På innsiden er det plass til et gavekort foran teksten.



Neste kort ut er et guttekort som ble inspirert av skisseutfordringen.

Når jeg lager guttekort blir de ofte enkle og dette er ikke noe unntak. Jeg har brukt en del embossingpulver for å skape metalleffekt. Charmen har også fått et lag med embossingpulver for å matche resten.


Solbrillene er en gammel Kort & Godt-charm som jeg er veldig glad i, men som desverre er rimelig umulig å få tak i.


Alle produktene på disse kortene er fra Kort & Godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)