Følgere

Translate

torsdag 6. desember 2018

Julekort i uvant format


Som jeg skrev i forrige innlegg, var en av oppgavene på Tønsbergtreffet i slutten av oktober, en lift-oppgave. Dette kortet må nesten regnes som en blåkopi av det kortet som skulle liftes. Jeg lager stort sett kort i 6"x6" så dette er et uvant format for meg 8"x4". 


Her har jeg igjen laget blomster av Heartfelt creations Poinsettia stempler, dies og form, pyntebær fra Kort & Godt, stempel og gren-dies fra Papirdesign og charm fra Korthobby. Bladswirlen er fra Cherry Lynn design. Arkene er noen gamle rester som jeg ikke vet produsenten på, mulig det lyse er fra FabScraps, og doily-diesen var en jeg lånte på treffet og jeg vet derfor ikke produsenten på den heller. 


På innsiden har jeg brukt sirkeldies og stempel fra Papirdesign


Da håper jeg dere ble litt inspirert til å lage flere julekort


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)