Følgere

Translate

torsdag 13. desember 2018

Tradisjonell jul (DT K&G)


I dag ønsker jeg å dele et julekort i veldig tradisjonelle julefarger, nemlig burgunder og gull. Dette er laget for Kort & Godt og alle produktene er derfra. 


Dere som følger bloggen min, vet at jeg er hekta på hjemmelagde blomster, og har brukt mye Hearfelt creations sine sett. Men denne gangen har jeg brukt blomsterdiesen fra Kort & Godt til å lage julestjerner på kortet. 


Blomstene er stanset ut, og formet slik at de gir mer dimensjon og de er klemt litt sammen i tuppen på kronbladene for at de skal ligne julestjerner. De har fått et lite lag med glitterlim for å bli enda mer julete. Blomsterfrøene i midten er egentlig grønne, men de er embosset med embossingpulver for at de skulle bli gullfargede. De gullfargede pyntebærene ble nemlig litt for store til dette formålet.


Innsiden er enkelt pyntet med en ferdig tag som er på dette mønsterarket på den ene siden, og to fine tekster og strikkeborden på den andre siden. Borden er embosset.


Da ønsker jeg dere en strålende og fredfull førjulstid



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)