Følgere

Translate

lørdag 1. juni 2019

Kirsebærblomster i bokeh (DT CMN)

Denne månedens utfordring hos Copic Marker Norge er det valgfrie temaet: "Ut i naturen". Jeg kom over en fargeleggingstutorial på youtube der hun fargela en bokeh-bakgrunn. Jeg hadde igrunnen aldri hørt om bokeh og visste ikke hva det var, men skjønte jo etterhvert at det er når deler av motivet er i fokus og resten er blury. Jeg syntes resultatet i videoen ble så kult at jeg bare måtte prøve meg på denne teknikken, og jeg syntes dette kortet passet fint til månedens tema.



Motivet er fra Make it Crafty og jeg har brukt disse tusjene:
Blomstene: RV32, 34, R39, E77
Bakgrunnen: RV32, 34, R39, E04, 49, 77
Copic cleaner til å lage "dråpene"

Tekststemplet er fra Kort & Godt.



På innsiden har jeg bare stemplet et blomster stempel fra Kort & Godt og fargelagt det helt enkelt, med de samme fargene som på blomstene på forsiden.



Da ønsker jeg dere en kjempefin dag



4 kommentarer:

  1. Wow! Dette var nydelig. Ny teknikk for meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja den var helt ny for meg også, men veldig gøy å prøve noe nytt!

      Slett
  2. Disse var helt fantastiske!

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)