Følgere

Translate

torsdag 30. mai 2019

Livet hadde ikke vært det samme uten cupcake (DT K&G)


Jeg må jo si at jeg elsker stempel- og diesettene for å lage blomster fra Kort & Godet og på dette kortet har jeg brukt begge, men på de svarte blomstene har jeg ikke brukt stemplene. Alle produktene på dette kortet er fra Kort & Godt.

Kortet er 6" x6".


Motivet er fargelagt med Copic Markers og bakgrunnen er svertet med distress ink før jeg tok papiret ut av diesen. Begge tekststempelene er embosset med svart embossingpulver på vellum.

Jeg har brukt følgende tusjer på motivet:
RV91, 93, 95, 97(egenlaget), 99
E70, 71, 74, 77, 79
C5, 7, 9


På innsiden har jeg brukt en herlig tekst.


Da ønsker jeg dere en strålende torsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)