Følgere

Translate

lørdag 28. september 2019

Kort til dobbel 30-årsdag + en stor nyhet


I dag vil jeg dele en stor nyhet med dere! Jeg har nemlig blitt spurt om å være med i designteamet til Scrappegarasjen. Scrappegarasjens blogg finner du HER. Det er en stor ære å bli spurt om dette og jeg håper å kunne være en god ambassadør for dem. 



Dette kortet laget jeg vil min bonussøster og hennes manns 30-årsdager. 
Kortet publiseres uten sladd med deres samtykke.


Her har jeg brukt tekst- og talldies fra Kaboks, blomstersett fra Heartfelt Creations og Kort & Godt, papir fra Papirdesign, We R Memory Keepers, bladdies fra Cheery Lynn og kvadratdies fra Cottage Cuts.


Bildet på innsiden er fra en Paper Elemets-pakke fra StudioLight.


Da håper jeg dere får en strålende og kreativ helg








3 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)