Følgere

Translate

tirsdag 10. september 2019

Resultat av en utfordring eller to


Hva er vel en bedre kur for lettere scrappetørke enn å dra på treff??? Vi er en lokal gjeng med finfine scrappeveninner som treffes jevnlig for å leke med papir sammen. Dette er et høyst uformelt treff der det sosiale står øverst og produktiviteten kommer et godt stykke på listen. Men denne gangen ble vi overrasket av at ei av disse fine damene hadde laget klar en utfordring til oss. Vi fikk utlevert en skisse, et bilde, en stump med bomullstråd og en stump med rødt satengbånd. Alle elementene skulle brukes på et prosjekt. Så da var det jo bare å vri hjernen sin, og dette ble mitt resultat. 

Dette er et av de 8 (!) kortene jeg fikk laget i helgen.


Jeg og et par av damene ble enige på forrige treff at på dette treffet skulle vi bare bruke mønsterark fra 6x6-blokkene vi har som bare ligger og støver ned. Så alle arkene på dette kortet er fra en blokk fra Wild Rose Studios, som faktisk er så gammel som 2012.... Jeg har brukt det røde satengbåndet til å lage den røde knoppen inni den sorte blondeblomsten. Tekstdiesen er fra Papirdesign.


Stemplet på innsiden er fra Papirdesign.


De andre kortene jeg fikk laget i helgen kommer på løpende bånd her i bloggen.

Da håper jeg dere får en kjempefin tirsdag


2 kommentarer:

  1. Rålekkert kort, flott fargekombinasjon!!

    SvarSlett
  2. Så tøft dette var. Og nå fekk eg inspirasjon til å lage kort med den blokka som eg også har liggende :)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)