Følgere

Translate

mandag 27. april 2020

Kort til ei som fylte 60 år nå i påsken


Ei i familien fylte plutselig 60 år i påsken og det kom litt brått på. Egentlig skulle vi feiret sammen i påsken, men pga tingenes tilstand, måtte denne feiringen utsettes. Dermed glemte jeg å få laget kortet tidsnok til å få sendt det før helligdagene i påsken satte inn. Forhåpentligvis faller dette kortet i smak, selv om det kommer litt på etterskudd.



Motivet er fargelagt med tanke på mottaker og jeg valgte dette motivet fordi det minner litt om henne.  Arken er fra Maja Design og er en av mine favorittserier, Walking in the forrest. Gratulerer-diesen er fra Kort & Godt (riktig nok delt i to) og talldiesene er fra CreaLies. Tekststemplet er fra Norsk Stempelblad. Jeg har brukt diverse blomster på dette kortet, fra forskjellige produsenter, men orkideen har jeg laget med et Heartfelt-sett. Den er stemplet med Memento Rhubarb Stark og er fargelagt med Copic Markers (Y15, 38 R46). Jeg måtte ha med en orkide på dette kortet fordi denne damen har lært meg et veldig godt triks for å få orkideene til å blomstre i månedsvis ;-)


Motivet er fra Little Darlings/Saturated Canary og er fargelagt med disse fargene:
Hud: E11, 21, 50, 51
Hår: E08, 35, R59
Blått: B91, 93, 95, 97, 99, W3 på t-skjorten


På innsiden har jeg igjen brukt Gratulerer-diesen fra Kort & Godt, tekststempel fra Norsk Stempelblad og tallstempel og dies fra Papirdesign.


Kristina

2 kommentarer:

  1. Så flott design på dette kortet, Kristina!
    Likte godt de store tallene og måten du har brukt "gratulerer"-die'en på :))
    Nydelige fargevalg også.
    Jeg har også en del ark fra "Walking in the Forest"-serien og klarer simpelthen ikke å ta dem i bruk da jeg synes de er så fine... ;))
    Ønsker deg ei god og kreativ uke!

    SvarSlett
  2. Super flott! Likte veldig godt det lille gule innslaget her . At du har brukt tallene som blikkfant mens motivet er plassert til siden. Fine farger :-)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)