Følgere

Translate

onsdag 15. april 2020

Mmmmm a stack of doughnuts (DT CMN)


Denne måneden er designteamets tema hos Copic Marker Norge «Noe spiselig». Jeg har hatt dette stemplet fra Vanilla Arts kjempelenge, flere år, faktisk. Og nå fant jeg ut at det var på tide å prøve seg på det.

The designteams theme for the challenge at Copic Marker Norway this month is «somethin eatable». I’ve had this stamp from Vanilla arts for many years, and now I found that the time was right to use it.


For første gang har jeg prøvd med på skyggelegging under fargene. Jeg er ikke helt overbevist om det utgjør en stor forskjell for meg, kanskje jeg skal prøve å fargelegge dette motivet en gang til uten den teknikken for å se om det blir en forskjell. Arkene, halvperlene og stemplene jeg har brukt på dette kortet kommer fra Papirdesign, og siden de har sjokoladetema, følte jeg at de passet fint inn.

For the first time I tried a technique for undercoloring. I’m not sure it makes a huge difference for me. Maybe I will try to color this image again without the underpainting to see if there is a difference.

Fargene jeg har brukt her er følgende:
I’ve used the following Markers:
Lys glasur/light glacing: E40, 41, 43
Medium glasur/glacing: E55, 57, 59
Mørk glasur/dark glacing: E44, 47, 49
Doughnut: YR24, 31, E99
Skyggelegging under/ underpaint: B60, BV20, 23
Hvit penn og hvit fargeblyant / white pen and white pencil


Da håper jeg at dere har en kreativ dag og at dere blir med på utfordringen
Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)