Følgere

Translate

torsdag 28. mai 2020

Fordi du fortjener det (DT K&G / SG)


I dag blogger jeg for Kort & Godt og Scrappegarasjen. Alle produktene på dette kortet er fra Kort & Godt. 
Det er ingen stor hemmelighet at jeg elsker å lage egne blomster, og det har jeg gjort også denne gangen. De mørkeste blomstene er embosset med Frantage Shabby Blue og farget med Distress Oxide, Faded Jeans, Stormy Sky og Iced Spruce. Den lyse blomsten er embosset med Superfine White embossingnpulver og bare farget litt i midten med Distress ink Weathered Wood.

Så har jeg for uvanlighetens skyld ikke laget et kvadratisk kort slik jeg pleier, dette måler 4x8 inch. 


Da ønsker jeg dere en strålende torsdag i forhåpentlig vis strålende fint vær
Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)