Følgere

Translate

fredag 8. mai 2020

Konfirmasjonskort med Hardangerbunad (DT CMN)


Dette kortet har jeg laget til denne månedens utfordring hos Copic Marker Norge, der temaet er Alt er lov med et valgfritt tema: konfirmasjon, bryllup eller dåp. Jeg valge å lage et konfirmasjonskort fordi jeg hadde så lyst å bruke dette stemplet fra Papirdesign. 

I made this card for this month challenge at Copic Marker Norway. The theme for this challenge is Anything goes with an optional theme confirmation, wedding or baptism. I choose to make a confirmation card because I really wanted to use this stamp from Papirdesign.


Det bakerste mønsterarket er et kjempegammelt juleark fra StudioLight, mens det andre er et forholdsvis nytt ark fra Papirdesign. Også tekstdiesen, stemplene og blomstene er fra Papirdesign. Grendiesen og halvperlene er fra Kort & Godt.

The red paper is an old christmas paper from StudioLight, but the other is a newer one from Papirdesign. The textdies, stamps and flowers are also from Papirdesign. The bransh and pearls are from Kort & Godt.

Motivet er fargelagt med disse Copic Markers:
The image is colored theese Copic Markers:
R24, 27, 29, 89
C00, 1, 3, 5, 7, 9
R46
BG96
Y26


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ helg
I wish you all a brilliant and creative weekend
Kristina

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Wow wow wow, for en fantastisk fargelegging...skjørtet er bare så utrolig ekte, og hvordan du har fått til forstykket...ja utrolig 😍!

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)