Følgere

Translate

torsdag 23. juli 2020

Lek med embossingpulver (DT K&G / SG)


I dag har jeg et slimline-kort å vise dere. Disse er jo skikkelig i vinden for tiden og mange lager kort med denne formen.
Kortet måler 3x8 inch


Jeg har virklig lekt meg med embossingpulver på dette kortet. Jeg har bruk forskjellige farger på stemplet av munnen. Og på teksten har jeg brukt flere farger på samme stempel. Det går helt fint å bruke flere farger på et stempel. Jeg stemplet først teksten så strødde jeg over en farge, så neste farge og til slutt den siste fargen. Det overskytende embossingpulveret kastet jeg, slik at jeg ikke risikerte å få blandet fargene i boksen.


Tekstdiesen er farget med forskjellige farger med Distress Oxide.


På innsiden har jeg også brukt tre farger på tekststemplet.

Da håper jeg dere ble litt inspirert og at dere får en kjempefin sommerdag

Kristina




1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)