Følgere

Translate

torsdag 30. juli 2020

Til brudeparet/For the happy Couple (DT SG)


I dag har jeg lyst å vise dere et bryllupskort jeg har laget på bestilling. Jeg må si at stemplene fra Colorado Craft Company Lovley Legs er helt herlige.

Today I would like to share a wedding card I made for a friend of mine. I must say that the Lovley Leg collection of stamps from Colorado Craft Company, are absolutely amazing.


Jeg har brukt ark fra American Craft, stempler fra Kort og Godt og Colorado Craft Company Lovley Legs-kolleksjonen, dies fra Memory Box, Kort og Godt og Simple and Basic. Siden den store brune blomsten hadde «dråper» fra før, måtte de andre også få noen dråper. Jeg brukte Glossy Accents for å lage dråpene. 
I used papers from American crafts, stamps from Colordo Craft Company Lovley Legs collection and Kort & Godt, dies from Memory Box, Kort & Godt and Simple and Basic. Since the big brown flower had some raindrops on it, the other also needed them. I used Glossy Accents for the drops.

Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers og her er fargene jeg har brukt:
The image is of course colored with Copic Markers, and here are the colors I´ve used:
Brune sko/brown shoes: E21, 23, 25, 27, 29
Sorte sko/bukse/black shoes/pants: T0, 3, 5, 7
Bil/car: W0, 1, 3
«Krom»/«Chrome»: C0, 5, 7, Blender
Rosett/rosette: RV91, 93, 95, B63
Hud/skin: E11, 21, 50, 51


På innsiden har jeg brukt tekststempler fra Kort & Godt og Colorado Craft Company Lovley Legs og en tekst-die fra Papirdesign.

Inside the card I used both a stamp from Kort & Godt and a text stamp from Colorado Craft Company, and a text die from Papirdesign.


Da ønsker jeg dere en strålende torsdag
I wish you all a lovley thursday

Kristina


1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)