Følgere

Translate

torsdag 1. oktober 2020

Crazy green (DT CMN)

 
Denne måneden ønsker vi i Copic Marker Norge å se «noe med vinger». Dette kortet laget jeg egentlig til forrige måneds utfordring der temaet var «lek med tusjene» for her har jeg brukt flere fargekombinasjoner som består av ulike fargefamilier, men siden det også hadde to sett med vinger på motivet valgte jeg å bruke det denne måneden i stedet.


Jeg var veldig i tvil om hvilket dyr hun holdt i armene, men ønsket at det skulle være en bie, så da ble det en bie. Det er jo fordelen med fargelegging at man kan bestemme en god del selv. 
På dette kortet har jeg rotet fram noen eldgamle mønsterark som jeg kjøpte på Nille. Jeg måtte jo finne noe som sto i stil med motivet som jeg hadde fargelagt først.... Doily-diesen og button er fra Papirdesign, gratulererteksten er fra Kort & Godt  og så har jeg laget en orkide av et Heartfelt blomster-sett. Den er stemplet med Memento og farget med Distress ink. Kortet er stanset ut av dies fra StudioLight. 


Motivet er fra Krista Smith sin Etsy-shop og er fargelagt med følgende farger:
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Hår: YR23, 27, E59
Øyne: B01, 18
Kjole: YG00, 03, G17, 29 og RV69
Bie: Y11, 15, E15, N0, 2, 4, 6 ,8
Biens vinger: Y00, 11, 15
Hennes vinger: YG0000, 00, G20, 21, Blender
Lepper: E00, 33, R02

Rammen på innsiden er også dies fra StudioLight.

Da ønsker jeg dere en strålende dag og håper at dere blir med på utfordringen vår.

Kristina





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)